مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-13بين الملل

لیبی| نیروهای دولت وفاق ملی برای نبرد «سرت» آماده می شوند


ارتش وابسته به دولت وفاق ملی (غرب لیبی) از تقویت توان دفاعی به منظور آمادگی برای نبرد احتمالی در شهر «سرت» واقع 450 کیلومتری شرق طرابلس پایتخت این کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ ابراهیم بیت المال فرمانده اتاق عملیات سرت و الجفره وابسته به دولت وفاق ملی گفت که فایز السراج رییس این دولت و فرماندهان نظامی در نشست روز شنبه در طرابلس درباره تشدید حمایت از محورهای جنگی در غرب توافق کردند.

بیت المال افزود، این تصمیم السراج و فرماندهان نظامی پس از آن اتخاذ شد که صف آرایی نیروهای تحت امر ژنرال خلیفه حفتر و استقرار تجهیزات آن ها در منطقه واقع در حدفاصل بین سرت (450 کیلومتری شرق طرابلس) و الجفره مشاهده شد.

طبق گزارش شبکه الجزیره ، السراج به عنوان فرمانده عالی ارتش غرب لیبی در نشست با فرماندهان مناطق نظامی غربی، طرابلس و مناطق مرکزی و نیز فرمانده اتاق عملیات سرت الجفره، اوضاع نظامی کشور و نیز آمادگی نیروها در نقاط مختلف و روند عملیات در منطقه سرت الجفره را بررسی کرد.

در این نشست همچنین ساماندهی نهاد نظامی و سازوکار اجرای برنامه های ادغام تشکیلات نظامی و تدوین برنامه های توسعه توان نظامی و دفاعی نیروهای دولت وفاق ملی در راستای شراکت با تعدادی از کشورهای دوست، مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبی| نیروهای دولت وفاق ملی برای نبرد «سرت» آماده می شوند

لیبی| نیروهای دولت وفاق ملی برای نبرد «سرت» آماده می شوند